Nowe możliwości Master Data Management System
Problemem wielu organizacji są trudności z uporządkowaniem danych. Dotyczą one zarówno przepływu informacji pomiędzy użytkownikami, jak i wszystkimi oddziałami. Jak się okazuje, główną przyczyną są niezależne bazy danych w każdym z oddziałów. W odpowiedzi na potrzeby klientów, poznańska firma IT.integro – partner Microsoft, stworzyła moduł Master Data Management System. Jest to add-on dla systemu Microsoft Dynamics NAV, którego celem jest zapewnienie synchronizacji oraz dystrybuowanie i zarządzanie danymi w firmach posiadających wiele oddziałów. Niedawno, MDMS został rozbudowany o nowe funkcjonalności.
2018-12-10, 13:52

System Zarządzania Danymi Centralnymi

Pierwotna wersja Master Data Management System powstała w 2012 roku, dla wszystkich firm, niezależnie od branży czy ich wielkości. Dało to użytkownikom pełną dowolność w wyborze funkcji odpowiadających ich potrzebom.

MDMS został rozbudowany o nowe funkcje w drugiej połowie 2018 roku. Głównym powodem aktualizacji, były coraz wyższe wymagania i zmieniające się potrzeby użytkowników w okresie trwającej cyfrowej transformacji.

Problemy rozwiązywane przez Master Data Management System:

  • Brak spójnej bazy danych, zintegrowanej pomiędzy wszystkimi oddziałami, umożliwiającej sprawne wprowadzanie danych w całym przedsiębiorstwie;
  • Brak możliwości podglądu i zmiany cenników;
  • Brak opcji projektowania BOM-ów dla wszystkich użytkowników jednocześnie;
  • Różne systemy numerowania zapasów – utrudniające porównywanie stanów magazynowych pomiędzy oddziałami;
  • Trudności we wprowadzaniu grupowych kontraktów z dostawcami;
  • Konieczność monitorowania danych w każdej firmie osobno;
  • Trudności z Elektroniczną Wymianą Danych (EDI).

Główne zalety aktualizacji

Funkcjonalności, jakie pojawiły się w nowej wersji Master Data Management System dla Microsoft Dynamics NAV zapewniają między innymi:

  • Więcej możliwości zarządzania danymi, z opcją podglądu aktualnych działań w firmie;
  • Przyspieszony proces replikacji;
  • Sprawniejsze zarządzanie danymi oraz ich dystrybucją;
  • Bezpieczniejszy sposób na modyfikację rekordów;
  • Funkcja grupowania odbiorców;
  • Zautomatyzowanie procesów, wcześniej wykonywanych ręcznie;
  • Jasne komunikaty, potwierdzające wprowadzenie zmian;
  • Zachowanie spójności danych pomiędzy oddziałami;
  • Sprawniejsza modyfikacja modułów.
KONTAKT / AUTOR
Daria Widerowska
Marketing Manager
IT.integro Sp. z o.o.
+48 660 450 596
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.