IT.integro wdrożyło system dla sprzedaży detalicznej w firmie fashion - Orbico
Poznańska firma technologiczna IT.integro od blisko 30 lat zajmuje się wdrożeniami systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central w skali krajowej i globalnej. W niedawnym czasie spółka miała okazję zakończyć projekt dla Orbico - międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży fashion. Sklepy należące do Orbico od lat użytkowały poprzednika systemu Dynamics 365 Business Central. W ramach projektu wdrożeniowego, spółka zwiększyła możliwości oprogramowania dzięki kompatybilnemu rozwiązaniu dedykowanemu sprzedaży detalicznej, LS NAV. Do jakich zmian to doprowadziło?
2022-01-18, 12:26

Jakie były cele projektu?

Wdrożenie LS NAV (systemu należącego do LS Retail) przeprowadzono dla kilku lokalizacji na terenie różnych krajów - sklepów Converse, sklepów multibrandowych i warszawskiego sklepu Chanel. Oferta marek objętych projektem dotyczyła przede wszystkim odzieży i obuwia sportowego. Wprowadzane rozwiązanie musiało wspierać firmę w obsłudze asortymentu szerokiego pod kątem wariantów kolorystycznych i rozmiarów. By to osiągnąć, zespół IT.integro wdrożył rozbudowane macierze rozmiarów w aplikacji Master Data Management System. Jest ona dedykowana zarządzaniu danymi centralnymi. Ten krok projektu umożliwił sklepom stacjonarnym i e-commerce łatwe zarządzanie zarówno artykułami, jak również cennikami.

 

Wzrost znaczenia customer experience

Implementacja oprogramowania LS NAV miała posłużyć firmie Orbico do zwiększenia wydajności pracy sprzedawców i poprawy jakości customer experience. Projekt wyposażył personel m.in. w funkcjonalności systemu dedykowane obsłudze POS, integrację z drukarką fiskalną, funkcje standardowego zamknięcia dnia i zarządzania sklepowymi magazynami.

W niektórych lokalizacjach eksperci IT.integro zaimplementowali także funkcje wspomagające strategie up-selling - rabatowania i konfigurowania promocji. Jak stwierdził Managing Director Orbico, Eddy Malky, wprowadzenie systemu LS NAV pozwoliło firmie na lepsze śledzenie codziennej sprzedaży i marż. Rozwiązanie jest również pomocne w podejmowaniu decyzji biznesowych związanych z rabatami i promocjami.

 

Pierwsze pozytywne zmiany

Firmie Orbico od początku zależało na tym, by implementowany system do zarządzania handlem był wszechstronny. Tzn. wyposażony w szeroki zakres funkcjonalności, konfigurowalny według indywidualnych potrzeb sklepów oraz pozwalający na integrację z innymi rozwiązaniami IT. Jednymi z pierwszych korzyści, jakie odnotowała już u siebie spółka są:

  • większa wydajność personelu w powtarzanych na co dzień zadaniach;
  • redukcja czasu przetwarzania zamówień;
  • ułatwione zarządzanie łańcuchem dostaw i magazynami.

 

LS Retail w odpowiedzi na potrzeby handlu detalicznego

IT.integro od lat zajmuje się wdrożeniami rozwiązań dla detalistów. LS Retail to kompletny systemu typu "all-in-one", który zintegrowany jest z oprogramowaniem do zarządzania przedsiębiorstwem Microsoft Dynamics 365 Business Central. Aplikacje LS Retail tworzą spójną platformę służącą do koordynowania m.in. POS, procesów finansowych, magazynów, operacji sklepowych i dostaw.

Dowiedz się więcej o oprogramowaniu, zaglądając na stronę www.systemretail.pl!

KONTAKT / AUTOR
Karolina Pierzchała
IT.integro
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.