Nowe możliwości Master Data Management System
Problemem wielu organizacji są trudności z uporządkowaniem danych. Dotyczą one zarówno przepływu informacji pomiędzy użytkownikami, jak i wszystkimi oddziałami. Jak się okazuje, główną przyczyną są niezależne bazy danych w każdym z oddziałów.
W odpowiedzi na potrzeby klientów, poznańska firma IT.integro – partner Microsoft, stworzyła moduł Master Data Management System. Jest to add-on dla systemu Microsoft Dynamics NAV, którego celem jest zapewnienie synchronizacji oraz dystrybuowanie i zarządzanie danymi w firmach posiadających wiele oddziałów. Niedawno, MDMS został rozbudowany o nowe funkcjonalności.
2018-12-10, 13:52
System Zarządzania Danymi Centralnymi
Pierwotna wersja Master Data Management System powstała w 2012 roku, dla wszystkich firm, niezależnie od branży czy ich wielkości. Dało to użytkownikom pełną dowolność w wyborze funkcji odpowiadających ich potrzebom.
MDMS został rozbudowany o nowe funkcje w drugiej połowie 2018 roku. Głównym powodem aktualizacji, były coraz wyższe wymagania i zmieniające się potrzeby użytkowników w okresie trwającej cyfrowej transformacji.
Problemy rozwiązywane przez Master Data Management System:
- Brak spójnej bazy danych, zintegrowanej pomiędzy wszystkimi oddziałami, umożliwiającej sprawne wprowadzanie danych w całym przedsiębiorstwie;
- Brak możliwości podglądu i zmiany cenników;
- Brak opcji projektowania BOM-ów dla wszystkich użytkowników jednocześnie;
- Różne systemy numerowania zapasów – utrudniające porównywanie stanów magazynowych pomiędzy oddziałami;
- Trudności we wprowadzaniu grupowych kontraktów z dostawcami;
- Konieczność monitorowania danych w każdej firmie osobno;
- Trudności z Elektroniczną Wymianą Danych (EDI).
Główne zalety aktualizacji
Funkcjonalności, jakie pojawiły się w nowej wersji Master Data Management System dla Microsoft Dynamics NAV zapewniają między innymi:
- Więcej możliwości zarządzania danymi, z opcją podglądu aktualnych działań w firmie;
- Przyspieszony proces replikacji;
- Sprawniejsze zarządzanie danymi oraz ich dystrybucją;
- Bezpieczniejszy sposób na modyfikację rekordów;
- Funkcja grupowania odbiorców;
- Zautomatyzowanie procesów, wcześniej wykonywanych ręcznie;
- Jasne komunikaty, potwierdzające wprowadzenie zmian;
- Zachowanie spójności danych pomiędzy oddziałami;
- Sprawniejsza modyfikacja modułów.
KONTAKT / AUTOR
Daria Widerowska
Marketing Manager
IT.integro Sp. z o.o.
+48 660 450 596
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx